CUMHURİYETİN IŞIĞINDA BÜYÜK BAŞARI.

FL 11-A sınıf öğrencimiz Ayda Coşkun, Başkent Üniversitesi Ord. Prof. Enver Ziya Karal Tarih Uygulama ve Araştırma Merkezi (BÜTAM) tarafından Aralık ayında düzenlenen “Cumhuriyet Dönemi’nde Toplumsal Eşitlik” konulu kompozisyon yarışmasında “Birinci” olmuş; yazısı Anıtkabir Dergisi’nde yayımlanmaya hak kazanmıştır. Öğrencimizi, Anıtkabir Dergisi’nin 101. sayısında yayımlanan bu değerli çalışmasından dolayı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz. Dergiyi görüntülemek için tıklayınız.

CUMHURİYETİN IŞIĞINDA BÜYÜK BAŞARI.2026-04-20T14:10:58+03:00

TEKNOLOJİNİN DOĞRU KULLANIMI.

Dördüncü sınıf öğrencilerimiz, 10 Nisan 2026 Cuma günü, “Teknolojinin Doğru Kullanımı” konulu etkinlikte “Bilişim Teknolojileri” öğretmenimiz Sayın İbrahim Sünger ile bir araya geldiler. Bilinçli, zaman sınırlamalı ve amaca yönelik kullanıldığında, verimli bir dijital yaşamın sürdürülebileceği konusunu birlikte değerlendirdiler. Öğretmenimiz, görsel olarak da desteklediği sunumunda, teknolojiyi zaman geçirmek yerine öğrenme ve içerik üretmeye yönelik kullanmaya dikkat çekti. Ekran süresini sınırlandırma, şifre kullanma ve kişisel verileri koruma, sahte içeriklerden kaçınma konularını örneklerle açıkladı.  Teknolojiyi bir amaç olarak değil araç olarak kullanmanın olumlu sonuçlarının altını çizdi. Öğrencilerimizin sorularını da cevaplayan değerli öğretmenimize, katkılarından dolayı teşekkür ederiz. [...]

TEKNOLOJİNİN DOĞRU KULLANIMI.2026-04-13T12:24:56+03:00

ÖĞRENCİMİZ KEREM CAN KOÇYİĞİT OKÇULUKTA “ANKARA ÜÇÜNCÜSÜ” OLDU.

AL 9-B sınıfı öğrencimiz Kerem Can KOÇYİĞİT, Ankara Okullar Arası Okçuluk Yarışması’nda; en çok “X” (merkez atışı) yaparak “Ankara Üçüncüsü” olmuştur. 08-13 Mayıs tarihlerinde, Samsun’da gerçekleştirilecek Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazanan öğrencimizi gönülden kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

ÖĞRENCİMİZ KEREM CAN KOÇYİĞİT OKÇULUKTA “ANKARA ÜÇÜNCÜSÜ” OLDU.2026-04-10T10:06:10+03:00

ÖĞRENCİMİZ NURİ TAN MADRAN BİLARDODA “ANKARA ÜÇÜNCÜSÜ” OLDU.

Okul Sporları tarafından 06-07 Nisan 2026 tarihlerinde yapılan “Ankara Bilardo İl Birinciliği Müsabakaları”nda; AL 11-A sınıfı öğrencimiz Nuri Tan MADRAN, Genç Erkek Kategorisinde  “Üçüncü” olarak Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazanmıştır. Öğrencimizi gönülden kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda başarılar diliyoruz.

ÖĞRENCİMİZ NURİ TAN MADRAN BİLARDODA “ANKARA ÜÇÜNCÜSÜ” OLDU.2026-04-10T10:03:15+03:00

ÖĞRENCİMİZ ŞEBNEM SU ORHAN “AVRUPA SUZUKİ BULUŞMASI”NDA TÜRKİYE’Yİ TEMSİL ETTİ.

FL 9-B sınıfı öğrencimiz Şebnem Su Orhan, 3–7 Nisan 2026 tarihleri arasında Türkiye’nin ev sahipliğinde, Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen 12th European Suzuki Children’s Convention’a katılarak bizlere büyük bir gurur yaşattı. Avrupa’nın en prestijli ve en kapsamlı müzik organizasyonlarından biri olan, dört yılda bir düzenlenen bu önemli etkinlikte; 29 ülkeden yaklaşık 1000 çocuk müzisyen bir araya gelerek müziğin evrensel diliyle buluştu. Öğrencimiz, üç gün boyunca farklı eğitmenlerin ustalık sınıflarında çalışmalar gerçekleştirerek; 6 Nisan’da ileri düzey öğrencilerden oluşan orkestra konserinde sahne aldı ardından 7 Nisan’da Çello Topluluğu ile AKM salonlarında performans sergiledi. Bu başarılarıyla hem ülkemizi hem de okulumuzu [...]

ÖĞRENCİMİZ ŞEBNEM SU ORHAN “AVRUPA SUZUKİ BULUŞMASI”NDA TÜRKİYE’Yİ TEMSİL ETTİ.2026-04-10T09:50:17+03:00

SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK İÇİN GÜÇLÜ ADIM.

İlkokul ve ortaokul Eko-Okullar koordinatörlerimiz; Nurşide Suder ve Ceren Dalmaz, beş oturumdan oluşan kapsamlı “Sürdürülebilirlik ve Ekolojik Okuryazarlık” eğitimine katıldılar. TÜRÇEV Genel Müdürü Almıla Kından Cebbari ve Ulusal Koordinatör Aynur Çimenci’nin konuşmacı olarak yer aldığı programda, ekolojik bilincin yaygınlaştırılmasına yönelik önemli bilgiler paylaşıldı. Ankara Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Sayın Ahmet Mekin Tüzün’ün de katılım sağladığı etkinlikte, yerel yönetimler ile çevre eğitimi arasındaki iş birliğinin önemi vurgulandı. Eğitim süresince öğretmenlerimiz, sürdürülebilir bir gelecek hedefi doğrultusunda okul ortamında uygulanabilecek yeni stratejiler üzerine vizyon geliştirme fırsatı buldular.

SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEK İÇİN GÜÇLÜ ADIM.2026-04-07T14:41:49+03:00

SU VERİMLİLİĞİ EĞİTİMİ İLE ERKEN YAŞTA FARKINDALIK.

Anaokulumuzda “Su Verimliliği” konusunu ele aldık. Çocuklarımızla birlikte suyun hayatımızdaki önemini konuştuk, eğitici bir sunum izledik ve birbirinden keyifli sınıf içi etkinlikler gerçekleştirdik. Miniklerimiz suyun sadece içmek için değil; temizlikten doğaya, bitkilerden hayvanlara kadar yaşamın her alanında ne kadar değerli olduğunu keşfettiler. Oyunlar, boyamalar ve küçük deneylerle öğrenmelerini pekiştirdiler. Su hayattır ve onu korumak hepimizin görevidir. Küçük yaşta kazanılan bu güzel alışkanlıkların, gelecekte daha bilinçli bireyler yetişmesine katkı sağlayacağına inanıyoruz.

SU VERİMLİLİĞİ EĞİTİMİ İLE ERKEN YAŞTA FARKINDALIK.2026-04-06T08:07:18+03:00

ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ OKUDUKLARI KİTABIN DRAMA ETKİNLİĞİ İÇİN KÜTÜPHANEMİZDEYDİLER.

6.sınıf öğrencilerimiz, severek okudukları Ahmet Şerif İzgören’nin “Kara Oklar Çetesi” adlı kitabının drama etkinlikleri için okul kütüphanemizde bir araya geldiler. 26 Mart 2026 Perşembe günü yapılan etkinlikte, kitabın editörü Sayın Gülderen Çopur da öğrencilerle birlikte oldu. “Kütüphaneler Haftası ve Dünya Tiyatrolar Günü” etkinlikleri arasında yer alan çalışmada öğrencilerimiz, küçük gruplar halinde kitaptan bölümleri canlandırdılar. Böylece hem drama yoluyla kendilerini ifade etme fırsatı buldular hem de okuma becerilerinin yorumlama ve analiz etme süreçlerini zenginleştirdiler. Değerli editörümüz Sayın Gülderen Çopur, hem hazırlık hem de sunum süreçlerinde öğrencilerimizle birlikte yer aldı. Değerli konuğumuza teşekkür eder, etkinliği başarıyla gerçekleştiren öğrencilerimizi ve [...]

ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ OKUDUKLARI KİTABIN DRAMA ETKİNLİĞİ İÇİN KÜTÜPHANEMİZDEYDİLER.2026-04-01T10:46:58+03:00

“KÜTÜPHANE HAFTASI” ETKİNLİKLERİMİZİ HER SINIF DÜZEYİNDE COŞKUYLA YAŞADIK.

Mart ayının son pazartesi günü başlayan “Kütüphane Haftası” nda, öğrencilerimizle birlikte eğitici ve öğretici etkinlikler gerçekleştirdik. Dopdolu geçen hafta boyunca her sınıf düzeyindeki kitapların büyülü dünyasına farklı bir kapı araladık. 1.sınıf öğrencilerimizle, önce “Hikâye Kahramanları” adlı kitabımızı okuyarak kahramanların farklı dünyalarını keşfettik. Ardından  “Neşeli Kütüphane” oyunumuzla kahkahalar eşliğinde kütüphaneyi keşfettik. Öğrencilerimiz, oyundaki kitapların hangi bölüme ait olduğunu büyük bir heyecanla tahmin ettiler ve ödül kazanmanın mutluluğunu yaşadılar. 2.sınıf öğrencilerimizle, “Dünyanın En Sıkıcı Kitabı” nı okuduk ama hiç de sıkıcı olmayan sonuçlarla çok eğlendik. Okuduğumuz bu macera dolu hikâyeyi, öğrencilerimiz kendi hayal güçleriyle yeniden kurguladılar ve birbirinden renkli [...]

“KÜTÜPHANE HAFTASI” ETKİNLİKLERİMİZİ HER SINIF DÜZEYİNDE COŞKUYLA YAŞADIK.2026-04-10T09:46:59+03:00

DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ YAZARIMIZ SEFA CERAN ÖZTÜRK İLE BİR ARAYA GELDİ.

Dördüncü sınıf öğrencilerimiz, geçen ay okudukları “Neşe Mutsuzgil” adlı kitabın analizini, kitabın yazarı ve aynı zamanda okulumuz öğretmenlerinden Sayın Sefa Ceran Öztürk ile birlikte değerlendirdiler. 30 Mart Pazartesi günü okulumuz konferans salonunda gerçekleştirilen etkinlikte tüm öğrenciler, değerlendirmeye keyifle katıldılar. Yazarımız, kitabın yazım sürecinden karakterlerin oluşumuna kadar pek çok detayı öğrencilerimizle paylaştı. Özellikle başkahramanın meraklı, araştırmacı, sorgulayıcı ve keşfetme konusundaki istekli yapısına dikkat çekti. Konu ile ilgili öğrenci görüşlerine de yer veren yazarımız, öğretmen kimliği ve yaklaşımı ile kitabın çok daha derin bir bakış açısıyla değerlendirilmesini sağladı. Değerli eğitimci yazarımıza teşekkür ederiz. [...]

DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ YAZARIMIZ SEFA CERAN ÖZTÜRK İLE BİR ARAYA GELDİ.2026-04-06T08:07:23+03:00