Başkent Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Programı ile TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği Programı iş birliğiyle 2-3 Mayıs 2025 tarihlerinde düzenlenen “Sürdürülebilirlik İçin Eğitim” başlıklı IV. Sınıf Öğretmenliği Öğrenci Kongresi’ne okulumuz yöneticileri, öğretmenleri ve öğrencileriyle birlikte katılım sağladık.
Kongrenin ilk günü, açılış konuşmasını 4. sınıf öğrencimiz Alkım Ak gerçekleştirdi. Ardından, yine 4. sınıf öğrencilerimizden oluşan Halk Dansları Grubu, sergiledikleri gösteriyle izleyicilerden büyük beğeni topladı. Gün boyunca 8 öğrencimiz, Fen ve Matematik alanlarında hazırladıkları projeleri bilimsel bir yaklaşımla sundular. Özgün çalışmaları ve etkileyici sunum becerileriyle dikkat çeken öğrencilerimiz büyük takdir kazandı.
Aynı gün düzenlenen panellerde, sınıf öğretmenimiz Duygu Şenyurt, “Yeni Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi” başlıklı oturumda panelist olarak yer aldı. 4. sınıf öğrencimiz Deniz Tanalp ise “Nasıl Bir Sınıf Öğretmeni?” başlıklı oturumda düşüncelerini paylaştı.
İkinci gün oturumlarında, İlkokul Müdürümüz Ferda Bilgen, “Okul Yöneticileri Gözünden Öğretmenlik – Kariyer Planlama” konulu panelde bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Bilişim Teknolojileri öğretmenimiz Gamze Büyükergene ise “Sürdürülebilirlik İçin Eğitim” paneline katkıda bulundu.
Rehber öğretmenimiz Uzman Klinik Psikolog Aslıhan Fırat Erk ile Uzman Psikolojik Danışmanımız Yağmur Arık Benlioğlu tarafından sunulan “Yas ve Travmanın Gölgesinde Eğitim: Şefkat, Dayanışma ve Umut” başlıklı sunum, katılımcılara duygusal ve düşünsel açıdan derin bir bakış açısı sundu.
Programın kapanışında, katılımcılara sertifikaları Genel Müdürümüz Sayın Hilal Erdinç tarafından takdim edildi. Bu anlamlı kongrede yer almak, öğrencilerimizin sadece akademik gelişimlerine değil; aynı zamanda sosyal ve duygusal yetkinliklerine de önemli katkılar sağladı.
Böylesine değerli bir platformda aktif roller üstlenen yöneticilerimize, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyoruz.